عملیات ساخت دو بلوار، به صورت همزمان در بافق اجرایی شد

یزدفردا "عملیات احداث بولوارهای شهداء و 15 خرداد همزمان در بافق اجرایی شد.

بافق:علی عسکری خبرنگار و سرپرست یزدفردا :شهردار بافق با اعلام اين خبر گفت: با توجه به ضرورت تسريع در اجرای پروژهاي بلوار شهداء و 15 خرداد ،عمليات آزاد سازي مسير اين پروژه ها با شتاب بيشتري آغاز شد.

مهندس " حسن تفکري " طول پروژه بلوار 15 خرداد را بالغ بر 670 متر عنوان کرد و افزود:تاکنون کار تملک،آزاد سازي و خاکبرداري اين مسير با 80 درصد پيشرفت انجام شده و در آينده نزديک به اتمام مي رسد.

وي تصريح کرد:با اتمام کار آزاد سازي و خاکبرداري اين مسير،عمليات اجرايي احداث بلوار 15 خرداد با عرض 35 متر در دو باند رفت و برگشت،پياده رو ، باغچه 5 متري و روفوژ وسط آغاز خواهد شد.

شهردار بافق هزينه اجراي اين پروژه را بالغ بر 35 ميليارد ريال عنو.ان کرد و افزود:اين بلوار در بهار سال آينده به بهره برداري مي رسد.

مهندس تفکري همچنين گفت: بلوار شهدا هم با طول 1400 متر و عرض 35 متر همانند مشخصات فني بلوار 15 خرداد ساخته مي شود.

وي افزود:عمليات تملک، آزاد سازي،و خاکبرداري بلوار شهداء انجام شده و هم اينک اين پروژه با پيشرفت فيزيکي 30 درصد در حال احداث است.

شهردار بافق با بيان اينکه ساخت بلوار شهدا بيش از 10 ميليارد ريال هزينه در بر دارد افزود : به ياري خداوند متعال و همکاري و همدلي شهروندان گرامي ، در سال 90 شاهد افتتاح و بهره برداري از اين بلوار خواهيم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا